Åk bil med stil

haha det var mkt roande igår när de bytte dj. btw så var den första dj;n som dj;ade typ dj-världens motsvarighet sengångare, hursomhelst den nya rivstartade med lite grön ebbamusik och jag blev liiiiite för exalterad över 800grader jämfört vad en vanlig människa skulle bli. om jag uppförde mig kind of wierd så var det åtminstone lycka. och jag som trodde att britney var den okrönta dansgolvsdrottningen, men när det kom till kritan så icket. jag är ledsen.  jag tror stenhårt på dans- och cigaretterapi. plus att det är fint med ''vinläppar''. och det får man om man dricker vin och därmed tror jag också på vinterapi.

nej nu ska jag ta skägget ur brevlådan och smörja in mig med hydrokortison så jag blir av med mitt armvecksrabies och sen ska jag ut och spatsera i höstmörkret med the little mouse ont mitt sprängdfyllda huvud 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback