kräks

det är nått allvarligt fel på mig för att jag ALDRIG vet vad jag vill. aldrig. jag vet inte vilka människor jag tycker om och på vilken nivå, jag vet inte vad jag är sugen på för mat, jag vet inte vad jag vill göra. jag vet inte ens omjag är glad eller deprimerad. jag vet inte ingenting.......!!!!! så fort det finns ett val så vet jag inte och jag hatar det för jag vet aldrig och jag kommer aldrig veta ochjag har aldrig vetat. jag är helt säker på att jag har en seriös hjärnskada som mina föräldrar inte har berättat om och att hela jävla förbannade jagbestämmermigcentrat är mosat och inte excisterar! det känns som att jag ska slåss mot bowser och inte har tillräckligt med stjärnor så jag får springa i den där äckliga evighetstrappan som aldrig tar slut nonstop med en ful sköldpaddsdrake skrattandes åt mig i bakgrunden. jag kommer ingen jävla vart med någonting hur mycket jag än tänker på saker.

jag ska flytta hemifrån till sibirien och bo i en grotta, sitta still, aldrig träffa någon,alltid äta samma mat och ALDRIG ställa mig inför nått bajsval mer i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

skönt att höra att man inte är den enda här i världen som har svårt att bestämma sig.. ha en skön dag!

Postat av: Anonym

ebba jag kommer snart hem love you puss puss

2008-09-12 @ 21:11:08
Postat av: Anonym

koooom nu. kommer du säkert?

2008-09-15 @ 17:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback