i rummet kan ingen höra dig skrika.

en applåd för pekka som har kommit till en sexuell upplysning och insett att bajssex är hans grej. jag bugar och bockar och sprider kontaktinformation å hans vägnar: [email protected]. han bor i ett gult hus och man kan se en liverpoolhalsduk på väggen.han har även en stor plan på att spara ut diverse skäggväxt i fejjan så om ni ser en vildman nånstans vid typ draggen så är det förmodligen han. på sin fritid tycker han om långa njutningsfulla bussresor och mysiga hemmakvällar med lots of lots of katrinplommon. först till kvarn får först mala


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att jag blir äcklad varje ång jag går in på msn

2008-09-05 @ 14:41:56
Postat av: Pekk

Hhaha, nu förstår jag det hela såg inte min eftertext förs än i eftermiddags

2008-09-05 @ 19:33:57
Postat av: ebbaah

vilken vad vadå eftertext?

2008-09-06 @ 02:22:00
Postat av: Pekkmus

Jag måste tyvärr erkänna jag rakade mig igår men ska göra nytt försök nästa år

2008-09-14 @ 00:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback