jag har...

....fucking feber. eller hade åtminstone men jag känner mig het som en kamin at the moment så det kanske stämmet.alkohol alkohol. jobb imorrn jobb imorrn. min kropp skriker efter choklad.man ska skjuta sig själv i benet så man inte gör någonting överilat. eventuellt stoppa ciggisar på alla ställen där det är möjligt och supa tills man kollar i kors. det fungerar kanske också. huvudsaken man tar det piano.jag see r inte vad jag skriver men huvudsaken är att man kommer tilll upplysning om vad fest handlar om. dte handlar om inställning ellerr om fint sällskap. min inställning sögh bigtime och jag  kände mig  alltmer depressed när vi nalkade oss x3m;et. skjut oss allihop i benen. det blev inget av det och efter att alla fart hem så kom jag och mysmajken in på pipes. pipes, pipes, pipes hela dagen och hela degen. låt mig pussa loss på vakten. vilken underbar själ, jag har aldrig blivit så upplåst lycklig som för typ tre timmar sen när han höll kvar mitt leg ochsen gav oss det "killer glance" som  tvekan sa, jaja småflickor är det inte your lucky day så säg. tacktacktack. vin och klängigt sällskap och the shining toaletter på pipes var det bästa jag kunde tänka mig. låt mina lungor ruttna i cigaretthimlen och ge mig inspiration till mitt illamående.

livet är som en övermogen avokado, ful med sånnadär bruna slemmiga trådar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback