Lills luftlätta småbröd

jag suger bajs på att köra bil. kul kul. de kommer skratta åt mig på lilla uppen. idag körde jag sista stadstrafiken, som i stort sätt gick ut på att hålla koll på skyltarna och jag, briljanta, uppmärksamma ebba såg ca en skylt på hela timmen och den glömde jag bort att följa. så jag ser fram emot ett spännande liv. vem är det som kör och kör men aldrig får körkort? men vad gör det för det är inte jag som betalar, så jag är lika glad för det. wieedeliwoo.

OCH jag ska fara till bolivia och volontärjobba och mysa med alla djuren.hela min kropp skriker att det är rätt, rätt, rätt! och i bolivias vildmark så betvivlar jag att pumorna datumparkerar och att det är högerregeln som gäller. så umeåvännäs, bevare, för det är ni som får rulla på i leran under mina fötter medans jag triumferar på en piedestal i djungeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback