ohelg

Jag vill flytta och jag vill göra det nu. Jag vill festa men tyvärr så ska jag jobba sönder i helgen och kommer inte ens hinna stanna till för att reflektera över att det är helg. och sen kommer det inte vara helg längre.

därför är mitt nya statement att det är sämst att festa på helgen, det är alldeles för tråkigt och förutspått. mitt förslag är istället att folket sparar sitt festarsug och ser möjligheterna på till exempel en onsdag, eller tisdag för den delen. det ultimata skulle ju dessutom vara om folk kunde ta skägget ur brevlådan och styra upp lite småslemmiga hemmafester i sina bedårande hem. hade jag en egen lägenhet så skulle jag inte göra annat, tänk vad det glädjer andra själar.

ida myssnyggmodell kommer ju hem också och jag slår klackarna i taket. då ska vi ha ett fett get together där alla bellisar i världen ska vara inbjudna. jag kan nästan inte tänka mig vad all denna tid ensam, utan har bellman har gjort med henne. en tratt och en karta. det är vad som behövs.




"IDA! kom hem!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hor hur de ropar pa mig...idaaaaaaaaaaaaa kom och drick oss upp.

2008-09-22 @ 04:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback