naff naff naff naff naff naff naff naff naff

min hund är som svampsökarvärldens motsvarighet till sherlock holmes. om det finns en svamp så har han den i sitt våld, det är bara att gå efter så hittar han dem en efter en - lätt som en plätt. till och med de som är under jorden som överhuvudtaget inte ens syns ovan mark. completly insane. det är nästan så att jag tycker att det är lite fusk. vi kommer typ äta knatareller till lunch, frukost och middag från och med nu och framöver tills nästa höst. men jag klagar inte. inte alls. i mina fjälldomäner så lärde moltas mig allt om kantareller. ska man hitta de så kan man inte bara leta, man måste gå djupare... man måste tänka som en kantarell. att söka är inte bara att söka man måste bli ett med kantarellen. ner i myllan med tryffeln och tänka gult, tänka solsida, en och lite fukt.

förövrigt så har fem dagar med umgänget: svante,svante,svante,svante... vars intressen kan sammafattas med star wars, lilla jönssonligan och star wars fört mig till en helt ny nivå. jag vet numera att det inte bara finns en darth vader, utan också en som är mörkblå. vilket amon på dagis har berättat. (grundregel nummer ett: amon ljuger ALDRIG) sen har jag också fått lära mig att stormtroupers finns på riktigt. vilket också amon har berättat. god bless amon. min mormor trodde även att darth vader hette dark reidar. då drog jag lite på smilbanden.

dessutom känns det som att jag har varit på uttorkningshem i en vecka. ge mig vin!!!!!!!??!!??!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback