MÅNDAG

ont i huvudet. sprit och shotar, massa drinkar. dans, dans, dans. de bästa festerna får man definitivt på söndagar.och restaurangbranschen är framtidens bransch. sure sing. plus att jag köpte DRINKAR igår!!??!! så sjukt olikt mig, frikostigt värre.

idag kommer ebbismys tillbaka. jag räknar sekunderna. jag låg och tänkte på när jag och ebba var och gjorde huvudstaden och hinkade två liter vin in no time, kissade bakom en bil. haha. letade efter nån stans att komma in på hela söder där jag nästan var inne på en privat releasejubileumsfestblahablaha, tills vi slutade på stureplan. heaven. köttmarknadens köttmarknad. haha, när ebba snubblade huvudstupa rakt fram mitt på ett övergångsställ på väg till partybåten och när vi hur vi än gick magiskt kom till kungsholmen.haha, mm. en liten bit stockholm skulle kanske inte vara helt fel.



kanske imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback