be proper and clean

asså vart kommer allt grus i ögonen ifrån?!?! jag har ett mindre grustag i fejjan. såg typ fel och började städa i toan när jag skulle göra handfatet. omgomgomg. det måste vara marias loppor ... alternativt kloret (givetvis).

min arm är inte ur led längre. jag har dock blivit försäkringsparanoid i och med att jag vet att jag inte är försäkrad. igår var jag en milli från att bli överkörd av typ en formel1bil som försäkte slå hastigthetsrekord i ett mews och det enda jag han tänka var "jag är inte försäkrad". typ om jag väljer mellan gröt eller macka till frukost så måste jag ju ta med i beräkningen att vid skapandet av en macka måste jag använda kniven och smöra och det vet vi ju alla lätt kan sluta med blodvite men å andra sidan så måste jag ju använda plattan om jag ska slänga ihop lite gröt och med vår räserplatta så finns det ju fler potentiella undergångsscenarion där än om man flyttar till midsomer. den givna lösningen är då såklart yoghurt med flingor men precis när jag börjar äta så blir jag genast kallsvettig när jag inser att jag väldigt lätt kan råka sätta en av de enorma crunchiga klumpflingorna i halsen = omedelbar död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback