alla förhållanden har baksidor



jag älskar dricks. jag älskar glamorösa gäster som lämnar en påse med pund på sängen som skriker; spring till top shop min lilla vän.

jag är svettig, jag har ont i halsen och jag är sugen på öl. men britter suger på öl. alla smakar läsk, om man inte ska gå vilse i ale-träsket och det tror jag inte på.  ÖÖÖL. Min far ber mig om att fara till sverige över dagen för att han ska kunna förnya nån försäkring. There and back again liksom. Småexotiskt. Jag menar, det är ju inte varje dag man får fara till sverige liksomplixom. typ fara till sthlm och kolla på globen och strosa omkring i gamla stan och kanske får man se en älg? köpa inlackat älgbajs och grejer.

jag spelade nyss jennie, jennie med lasse berghagen för min bliiiengbliiiieeengjobbarvän som bara lyssnar på r'n'b. han blev thrilled men han dolde det bra. "swedish music, yeah...?"



Kommentarer
Postat av: Humlan

Du kan ju komma hit och äta lunch...



Men jag instämmer med din far, du SKA komma hit och fixa försäkringen, du kan inte chansa och vara utan!!!

2009-04-17 @ 10:08:22
Postat av: Mrmys

Åhhh, varför valde du inte fångad av en stromvind

2009-04-17 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback