TECTONIC

igår fyllde min fru år så vinet flödade och indierokkken dunkade. århundradets discokula, en galen fransman med vilda, ostoppbara fötter och mansdilemman med inkulderat spionage. ska man lägga fötterna i blöt så får man skylla sig själv om man får russinfötter. idag har jag jobbat min elfte dag i sträck och upplysts ungefär en gång i minuten om att jag ska lägga ned alkohol och bara ligga hemma och äta morötter och vara hälsosam. jag tippar på att ebba och anja som började i ottan nån gång hade dubbel upplysningsfrekvens.

eftersom att det är easter och the easterbitch uppenbarligen hänger i umasjö utan planer på att trippa till spring street och smiska mig i fejjan så ska jag nu gå och köpa det största stycke choklad jag kan finna

Kommentarer
Postat av: myra

heehe. dramat fortsätter

2009-04-12 @ 20:35:27
Postat av: myyyyyyyra

määh nu har jag gått in på denna jävla bloggen tio gånger på CA fem minuter. NEJ MARIA DET ÄR IGEN NY UPPDATERING! jag är verkligen hetsig, tvångsbeteendet att klicka in på slebba.blogg.se börjar dock gå överstyr. men jag vill ju höra om den lediga dagen och var gör man det bättre än på the blogg? kanske yttras några hintar om vad dagen faktiskt hade i sitt sköte under natten, det här med att prata i sömnen måste jag lära ebba. för jag kommer ju ändå inte få veta det eftersom vi bor i samma lilla jävla rum. hahahoho vad rolig jag är, detta är nog den längsta kommentaren. tyst nu.

2009-04-15 @ 18:35:04
Postat av: no credit home loans

click here for the top current mortgage rates available

Postat av: http://www.promofunding.partners/about-us/

go here for the best commercial real estate around


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback