Delroy Wilson, your cool operator

ebba hänger med fotfetischister och maria drömmer mardrömmar om våra potatisar. jag har fått mitt ni-nummer och känner mig som en helt ny människa med en helt ny identitet, nästan. vår enda glödlampa sprängdes igår så efter klockan nio är det varmt, mörkt och luddigt i flat 8 på spring street.

igår var jag i white girl på jakt efter hammersmith palais efter ett misslyckat försök att ta sig till richmond park.den parken är cursed. maria har försökt en gång och gick då vilse i richmond, jag kom inte ens fram till richmond pga major breakdown på tuben utan fick hoppa av tre stationer därifrån och åka tillbaka till hammersmith istället. tyvärr ligger hammersmith palais inte i hammersmith utan i shepherds bush och det finns inte ens längre - men försöket var tappert! men i hammersmith ser thames ut som älven och i hammersmith finns inga riktningar. allting ligger mot west end

Kommentarer
Postat av: Anna

Snart kommer viiii:D

2009-04-29 @ 18:05:02
Postat av: Maria

det här är mitt bästa inlägg. jag får panikångest och vill bara åka tillbaka till finaste londonvåren NU! tvi vale!

2009-12-04 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback