Fe(s)ttisdag

Dethär huset är fullt av små hemtrevliga men halvmysko husljud. Ett sambaljud som kommer med jämna mellanrum någonstans bakifrån skrivbordet och låter som en halvtakt på djembetrumman, det är förmodligen en liten mus med musiktalang. Sen finns det elementet. Elementet droppar men har också ett räserljud som låter ungefär som när vattenkokaren är på den maximala kokningspunkten precis innan den stängs av. Sen finns det mattan som växlar mellan knarr och musljud (som Toves vägg). Hmm, ja det finns fler också, men det är mer vanliga sverigeljud.

Ikväll ska vi gå ut och jag antar att det blir kul. Om jag känner migsjälv så blir det det. Men jag är ganska trött. Men det blir nog bra. Ät semlor ni som kan, jag får nöja mig med att kolla på en.efter middagen åker vi, meont mein rymdhraket


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du inte uppe en bild på ditt favoband:

Toto

2009-02-24 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback