JOBBAJOBBAJOOOOOBBBAAAA

Arbetslösa ebba är nu inte längre arbetslösa ebba
Chambermaid! Vilket framtidsyrke, första trappsteget på karriärstrappan. STädning är THE THING!
Sex jävla pund i timmen det är inte ens minimum wage!Detär ju nästan en slavlön i sverige, så underbart. Yeeeeeees! Jag kommer bli miljonär och kunna sitta och äta takeaway på golvet med pinnar och jag ska köpa min gitarr i secondhandaffären och en vattenkokare och en brödrost och kaffebryggare..tills dess starbuckskaffe varje sekund. Gå på fotboll och köpa svindyra pestoingredienser och kanske till och med ost. Jag ska aldrig fara härifrån jag ska dansa på borden tills mina fötter är köttslamsor och svetten ligger som en hinna över kroppen.

Blås i alla trumpeter och slå på gongongen! Gå lös på triangeln i ett stjärnspäckat solo! Livet är snoppigt bäst. Jag ska alltid vara glad från och med nu. När kniven vrids om i såret skall jag skratta av lycka och be om mer.

städa är ju trots allt vad ebbor gör bäääst!
dethär är livets bild. pusspusspusspussebba när kommer ni, när kommer alla och hälsar på oss?!?!?!? KOOM!

 



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en bra dag imorgon:)

Postat av: Anonym

livets bild, sannerligen. idag har jag städat och gjort ffrukost åt lagerarbetare bla enholm. NANANA

2009-02-20 @ 15:43:40
Postat av: Sofia

Har ni tur kanske jag tar en sväng förbi min favvostorstad till Påsk :D

2009-02-24 @ 13:53:12
URL: http://papworth.blogg.se/
Postat av: christer

Låter som livet leker.Städa är INTE kul

2009-02-24 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback