jag kan nu dö lycklig

jag googlar eat with your hands london restaurant och vad slutar inte det med? j

LALIBELA utanför camden. En och en halvtimmes promenaden genom london och camdens bakgator (camden är btw placet man vill bo på, galet mysigt) resulterade i finaste placet, mysigaste personalen och orgie i handmatsätning....!(min största dröm) jag åt nått starkt tofumojs med ett tvättsvampsbröd i knasigaste konsistensen. jag blir religös när jag tänker tillbaka på det. förträffligt var det!



sen tappade jag bort mary på tunnelbanan när hon hetshoppar på fel tåg. haha det var kul. vi åkte om varandra typ fem gånger och sen träffades vi på kings cross av en slump. aja nu ska jag läsa lite om mutantbäbisen i breaking dawn

Kommentarer
Postat av: Nicolas

oj, ser läskigt ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback