london's buuuurniiiing

jag villha kaffe jag vill ha det nu vi har absolut inget kaffe här och jag vill verkligen ha kaffe



nämen serri, gröt till middag och senfem avsnitt av gilmoregirls när man är i london. vad är det? sätt mig i karantän. jag sov under min jacka inatt för jag hade inget lakan. annars har jag köpt en fin eiffeltornsklänning och sökt lite jobb. det som var himmelriket drabbades igår av syndromet snö och nu är det nästan som hemma här. smaskigt slaskigt

jag vill ha kafffeeeeeeeeeee men jag orkar inte gå till starbucks
otrolig ointressant ebba. mer gilmore msåte haa gilmore

Kommentarer
Postat av: Humlan

Nämen gå och köp lakan!!!!

(Men det är tur att du har en så stor och varm jacka!)



Här pratar dom tom på tv om ert snöfall, jag ser bilder just nu!

2009-02-02 @ 22:11:28
Postat av: Alessandra

Mmm jag har drukigt massa kaffe i dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback