Ipso facto

Man får imaginär feber av att dricka för mycket te, det rotar sig bakom tinningarna och lägger sig under ögonlocken och säger åt en att sova och drömma om röda bussar. Engelsmän dricker te hela tiden som en ursäkt för att slippa ta itu med faktumet att vattnet deras smakar bajs. Dessutom så dricker de ju inte ens te, de dricker mjölk med socker och ev lite te på sidan om. Engelsmännen ligger cirka sex år efter mig i teutvecklingen.

Maria är och lämnar cvs, hon har snorat upp allt vårt toapapper så nu får man antingen köra på dropptekniken eller hålla god min. Alternativt gå och be daniele om en snutt vilket också betyder att man förpliktigar sig åt att prata ned en italiensk neandertalare med närkontaktsproblem i åtminstone tjugo minuter. Nej tack.

Jag tror att jag ska gå innåt stan, kanske en sväng till topshopsparadiset och köpa nått kul plagg till kvällens rejv. Kanske strosa till Soho och in till covent garden eller ner till vattnet. Kanske ta med mig edward, köpa starbuckskaffe och sätta mig någonstans och läsa. Eller kanske  ta tunnelbanan och åka någonstans jag aldrig varit. Jag älskar London

Kommentarer
Postat av: Humlan

Jag är inte avundsjuk!

Jag är inte avundsjuk!

Jag är inte avundsjuk!!!!







2009-02-18 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback