ondska förkroppsligad

Idag fick vi vår första närkontakt med trafiken här i det stora britannien, och då menar jag på rikitgt. some heavy stuff. Vi åkte bil med en stressade grek som skulle visa oss ett rum på sin lunch och helst också hinna mätta sin inte helt oexisterande mage, det blev inte bättre när han var tvungen att köra tillbaka efter att ha kommit på att han glömt nycklarna. Han var dock den okrönte mästaren av fickparkering, så lite cred får han. Han undervisade oss också i grekisk sorbamusik när vi skumpade omkring genom rondeller och i fel filer.

Annars så råkade jag ringa upp en potentiell landlord i fickan så han fick höra mig och maria göra popcornljud i cirka två minuter. Sen smsade han och sa att jag förmodligen var någon han träffat på krogen och det var därför jag hade hans nummer ..lagom sisådär en kvart innan vi skulle kolla på hans lägenhet och jag var tvungen att ringa igen för att bestämma mötesplats. Sen när vi väl kollar på lägenheten så visar det sig att det bara finns en sängplats  och att jag har feltolkat hela gumtreeannonsen. Jag går numera under namnet "Ebba Funny" på hans iphone. Det var en mysig man som inofficiellt är med i mitt och myrans svällande kontaktnät.

Imorrn ska vi kolla på en dubbelstudio typ en meter härifrån som redan är vårt hem. Senast idag så blev jag bestulen på halva min Philadelphiaburk som jag köpte för mina hårt ihopsamlade pengar IGÅR!!! Och när vi kommer hem så har någon ätit upp hela vårt bröd. Det finns inte ord för hur förbannad jag är. Den lilla tjuvmuskvinnan som äter allas mat kan gå och dö och hennes patetiska liknelse till pojkvän som tror att han kan bära en öronlappsmössa med stil. Det är nästan så att jag börjar förstå mammas ilska när nils har varit och snattat i kakburken. Summa sumarum, jag och maria vill ha ett eget hem där vi kan ha egen mat utan att slippa all jävla skit.

Annars är england ett ljuvligt land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback