nytthemnyttliv

jag och maria har precis flyttat in i dubbelrummet på edgware. vi vet inte om vi ska ha ångest eller bara skratta. jag lutar åtminstone åt det senare. det som är bäst är att vi kan låsa vårt rum, planerar dessutom att pluppa ned alla värdesakeri väskan. vi bor i ett smärre kollektiv. vilket bland annat innefattar tre sönderflummade australiensare som vi stiftat bekantskap med. paniken ligger mest i att vi har ett kök på två kvadratmeter som typ tio pers ska dela på. kyl och frys kan typ innefattas på en yta i storlek med ebbas gamla sval. heehee. därför inreder vi nu en hylla i bokhyllan med matråvaror. ska man prova något nytt så ska man.

HAHHAHAHAAAaa mary fruktar döden

jag har inget lakan, och jag orkar inte gå och köpa ett. fast jag måste.för det är äckligt. jajust ja, idag var jag ute på min första brittiska löprunda. det blev southfields runt. mkt trevligt. musout

Kommentarer
Postat av: sophie

det kommer sakert bli jattebra, det blir ju hur ni gor det.



lycka till..



xx S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback