regnregnregn underbara regn


Jag fattar inte att jag har överlevt en vecka i samma hus som den multitaggade italienaren. Han är, jag lovar er, duracellkaninens uppgradering och han ser numera mig och maria som sina bästa vänner och han kan ett ord engelska. Och han var definitivt borta den lektionen läraren undervisade om personlig space.
Kexetsmularraggningen är höjden av stil om man jämför med hans försök.

Ebba, jag har köpt fiskbensskorna för tjugo pund. yess. Jag har också köpt halva primark och jag kommer behöva fem resväskor när jag ska resa hem. Vilket jag inte ser som ett problem. Jag har också köpt fiberhavregryn(jag vet det är ett jävla tjat om de där grynen men de är alldeles för fantastiska för att utelämnas) och vandrat omkring i själv i ett regnigt, blåsigt och utochinvändtparaplylondon hela dagen. Maria har vart på en jobbintervju och jag har njutit själv av galen shopping. På tal om jobb så har jag typ halva inne på nån städfirma och om jag får det så kommer jag jobba sönder och gå in i väggen om en vecka. Jag ser fram emot det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback