näscafé

vi har två nya rum att kika på. vi behöver inte bo med den galna italienaren anymoree. vi behöver inte bo i en våningssäng anymore. vi behöver kanske inte sova med ylletröjor och mössor anymore. vi behöver inte bo i ett rum där det droppar från taket vid regn anymore. vi behöver inte bo i ett kök i musstorlek ANYMORE! vi får bo mer centralt och göra det billigare! yess. trägolvträgolv...... slå klackarna i taket och gör det..... NU!

maria är typ sjuk.jag känner mig lite hypokondrisk. jag funderar på att gå ut och söka jobb som en fanatiker alternativt bara gå ut i solen och gå vilse i hydis. det är möjligt att alternativ två känns lite mer lockande.  och kan folk bara lägga ned valentines day. jag ska ligga i min säng och se på splatterfilm och äta musbäbisar



exakt jack, sådär känner vi

Kommentarer
Postat av: Anja

Vars nånstans ska ni flytta dårå? :)

2009-02-12 @ 18:44:23
Postat av: iii

men ebba du ska ju tänka på mig hela dagen jag trodde att vi hade i plan!

2009-02-12 @ 19:42:49
Postat av: ebb

jaamen ida vi är ju ett hemligt par

2009-02-13 @ 00:00:28
Postat av: ebb

vi kan ju inte go public bara sådär

2009-02-13 @ 00:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback