var och en av pingvinhannarna vaktar på en skatt

som hålls varm på den lilla hudfliken på foten

maria ser på planet ööörth bakom mitt bakhuvud, så i princip är det mina tankar som jag hör alltså. sadistiska planet earth som i princip går ut på att se söta sjurbäbisar bli massakerade. jag kan verkligen inte tänka så jag ska nog inte skriva nått mer. eller jo förresten, men jag gör det i punktlista:

- vi ska byta boende
- vi ska vara i england i tre månader utan jobb och göra slut på alla våra pengar. eller det är marias plan jag funderar på att volontärarbeta som slickare i tunneln bara för att göra nått nyttigt
- gå in på vk och läs om josef hassans kamp med permobilen. det finns hopp för umeå och ungdomen
- igår åt jag ett paket digestive och lärde en afrikanskfransman hur man agerar gangster på the woodstock bar

jag lägger ned det här jag blir dränkt av kalvens uppväxt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback