dawning of a new mouselife

hm, jag har sovit en timme och är hypertaggad på allt! mor fyller år så det kan också bero på en sockerhöghet utan desslike efter ca en halv tårta.det kan också bero på att jag läste ut världens bästa bok igår och att jag idag skall ge mig ut på ett mission efter uppföljaren på das biblioteek. seriöst jag orkar inte att jag blir kär, rättelse, besatt nonstop av diverse olika i praktiken omöjliga män.

The list of shame, i kronologisk ordning..typ
Paul Scholes
Daniel Lindström
Saruman
Jamie Fraser
Mr Darcy
Daniel Craig
och nu.. det absolut senaste: Edward Cullen



ROARRRRRR! allt är ebbas fel! vampyrharen! när man inte kan läsa en bok utan att efter varje sida behöva stanna och hämta andan och fnittra lite, samt blir svag i knäna. då är det någonting som är allvarligt fel. (jag är ingen fnitterflicka, jag är en mankvinna för kristus sak.) Om man dessutom börjar drömma seriöst om vampyrer och inte kan sova om nätterna så rekomenderas psykvård.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamie är ju ändå prio ett enligt mig. männens man, the beast of the beasts liksom. fast edward är svårslagen!!!!!!!!!

2009-01-12 @ 13:50:43
Postat av: Sofia

Men nej, Jamie kan ju gå nånannanstans. Det är Jim Sturgess jag vill ha!!!

Postat av: Anja

Robert kommer alltid vara Cedric i mina ögon.... Edward ser inte ut som Robert.

2009-01-17 @ 14:19:37
Postat av: Anonym

anja. tyst. cedric är ett skämt som är tråkigt

2009-01-18 @ 18:45:40
Postat av: Anja

Man ska inte tala illa om de döda.

2009-01-19 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback