en blå dörr

jag och maria flyttar imorgon till Edgware Road. Vi bor i ett hus med en blå dörr, hahahaaa, vem har inte drömt om att bo i London i ett hus med en blå dörr?!?!? det är en fin mångkulturellgata med lite mysskabbig look. meganära Hyde Park och Regents park samt CIty. Kaaaching. Känner att det kommer bli vårt hood. Vi har även planerat vart vi ska jobba och käka. Kungkungkung.  rummet är ganska skabbigt och köket mini. det var massa trevliga flatmates, australienare, italienare nån tysk och givetvis en britt. dessutom en tvättmaskin på balkongen. kändes mkt trevligt och bohemiskt.

så vi säger farväl till Southfields efter två dagar och det känns nästan lite hemskt att berätta för vårt trevliga lesbiska värdpar att sagan är slut. de skulle på doghunt idag vilket jag i morgonyran missuppfattade som rävjakt. vilket jag fann lite roligt. men icket, det var doghunt i meningen köpahundjakt. sög till i hundtarmen på moltasebba. eftersom att jag och mary tillbringar dagarna med att fullkomligt slita ut oss så orkar vi inte hitta på någonting ikväll heller. vi väntar väll på att lynn och ulrika kommer hem och styr upp sina obligatoriska helgkvällsdrinkar (halva glaset vodka + diet coke). haha.

Pure Ghana hot chocolate på Harrods chocolatebar. galet place. jag och maria dog. det smakade smält mörk choklaaad


typisk britt


haha, ebba drar på smilbanden




nu ska jag läsa lite om londons klubbar i lonely planet.

Kommentarer
Postat av: idaaaaa

ebbaaaaaaa åh alt låter så mysigt men jag saknar dig, jag är i umeå men du är inte här. dumt. jag ska tjata på min agentur om att jag hört att london är bäst och om jag far dit tjänar jag säkert massa pengar åt dem he he he.

2009-02-01 @ 10:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback