farbror frost

när man har en snordroppe som hänger under näsan vet man att man antingen är 85 plus eller att man fryser så mkt att ansiktet har domnat bort. dvs man befinner sig i umeå =) (jag vet inte hur man gör en ironisk smiley) eftersom att det är varmt i helvetet så måste det vara iskallt i paradiset och därför så är vi i paradiset. så kan man tänka när man har förfrusit fötterna och får amputera benen och armarna. när köttet är svagt får man lita på qournet. jag sprider bevingade ord kring mig. jag väntar på att någon ska pluppa in mig i en bevingad ordbok så jag når immortality osv osv osv.

burgunds limpor som är min familjs officiella familjebröd har en tendens att bli liiite intorkade och liiite torra efter ett tag. men om man kör de i micron så blir de nybakade. otroligt.enastående. funkar bara med burgunds. man måste se vardagens mirakel för att uppskatta livet. sen kan man också låta bli med att kika på australienmänniskornas blogg.

receptet för det ultimata livet. bevingade ord + bevingade tips. jag borde få bli druid eller nått så vis som jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback