festmus

haha i fredas var det kul. mitt favoritminne är när adam, the old adam från the old mellan ont högstadiet stod och pratade med mig utanför toan och proklamerade att jag är den fina duktiga tjejen som alltid pluggar och alltid tar ansvar för mig själv och alla andra. att jag ska akta mig för att det finns många som kommer utnyttja mig hit och dit och blablablabla. intressant samtal som jag inte protesterade något emot de fyrtio sekunder jag lyckades hålla mig innan jag fick springa iväg och spy i en papperskorg runt hörnet. sött. adam the adam med den fina skjortan på mellanstadiediscot och som numera springer på seanser. livet är bra underligt.

jag och maria åkte med världens mysigaste taxichaffis och gjorde the walk of light till scharinska. där jag träffade ej londoneeeeeeeeeeeeeeeeeeer. och jag kan verkligen inte prata engelska när jag är full - eller tvärt om, jag glider automatiskt in någon form av "hej jag är inte alls svensk, nejnej. jag är uppfödd i amy winehouse ansikte engelska" vilket borde störa folk som verkligen kommer från london någonting så fruktansvärt. men dte sker automatiskt, hmm.. skall dock försöka skärpa mig till londontrip så jag inte skämmer ut mig så mkt. dock tyckteherr london att jag var social and nice - and was speaking very good english. HAHAH! jag är överbevisad. jag kommer överleva det hårda ö-livet. och även om jag inte har det nu så ska jag snappa åt mig den vackraste och mest remarkabla uttalet

Kommentarer
Postat av: Daniel

vad hände med våran hund date? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback