free haircut?



dagen till ära så har vi strosat omkring på oxford street bland telefonkiosker och människor. människor, människor, människor. det tar aldrig slut. kikat på hyde park, store ben och lite på det fula londonögat. vi har även trixat till oss varsitt oyster card till tunnelbanan, storshoppat mat på ej supermaaarket och inte blivit överkörda! det sista är en otrolig bravad, denhär trafiken är skapad för död. de har till och med text på gatan med anvisningar omåt vilket håll man ska titta. då är något fel. nu är vi hundra procent mos men vi ska och kolla på ett till boende typ en meter bort om en timme. därför är det nu dags för mat. over and out

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

Haha.

Jag vill också fara till bort=)

Postat av: Sofia

Åh, jag saknar mitt Oyster card!

Du, nu har jag lyckats se den där Twilight-filmen och... jag håller med!

2009-02-02 @ 15:30:59
URL: http://papworth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback