LONDON MWTHDGHJHJHJDAHJHAD

heeelt sjukt galet javla underbart sjukt. jagkan verkligen inte forsta att jag ar har!!!! LONDON ffs!!!!  jag kommer pa mighsjalv med att ga runt och smaflina hela tiden. och da har vi anda bara varit har i fyra timmar. aja, och tangentbord utan a,a,o ar valdigt charmigt. for att sammanfatta lite kort: jag fick magsjuka nar jag skulle aka ned till sthlm spenderade en marddromsnatt pa taget, sov av det varsat hos faster och nu sitter jag i ett hem i southfields.

jag och maria bor hos tva tennisgalningar. varav den ena verkar vara ganska ehm...speciell, for att uttrycka det milt. eller engelsk kanske man ska saga, haha. den andra bruden ar en fotbollsgymnasiestudent fran ostersund. nanan, jag kanner inte alls av min magsjuka utan ar som en glad studsboll. deth'r hemmet stinker dock. och jag hittar inte knappen till ljuset pa toan. men vi har massa pingvinlakritspastiller och mjolken har smakar typ battre an den hemma! helt galet!!! dessutom sa infaller jag automatiskt i ett apatiskt tillstand sa fort jag hor nagon med finenegelska prata och det kommer bli ett problem. menemen. nu ska jag dra pa mig tofflorna och mysa med marre mus i stinkrummet. imorgon vantar the cityyyyyyy

=)


Kommentarer
Postat av: faster

Skönt att ni är framme! Min mage håller sig ganska lugn, så jag kanske klarar mig.

Hoppas ni slipper stinkhemmet snart!

2009-01-30 @ 00:48:54
Postat av: laura

Sweet! men inte en uns av avundsjuka... en annan är kvar i umeå och har degat hela kvällen i soffan hos lisa(ni sågs väl som hstigast den gången på stan). "Tarnation" är dagens filmtips.

2009-01-30 @ 00:55:36
Postat av: Anja

Vi/Jag kommer snart. Hoppas jag.

2009-01-30 @ 16:09:04
Postat av: Janne

London är ju helt underbart. Det är djävligt nyttigt att se att allt inte behöver vara som hemma. Ta efter den brittiska hövligheten fast håll dig till chicken tikka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback