MUUUUUSBÄBIS



jag har den ultimata fredagstaggen. när det smyger sig på klockan två vet man att it's going to be gooood! jag flyttar till FREAKING london om tjugo dagaaaar!!!!! jag fick precis ett halvsidesmail med vägbeskrivningen från heathrow till southfields, avslutandesvis: "det är inte så krångligt". om jag och maria klarar oss helskinnade till bädden dag ett så kommer jag nog bli religös. nu ska jag snart drapera mig i tyll för att gå vampyrjakt på mariehem. hahah. alt scharinska. tror på större jaklycka där

 far är min guru:
 "...undrar om Ulf Lundells fågelintresse kommer sig av att han rökt så mycket holk"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken bedarande bild :)

Postat av: Emelie

vilken bedarande bild!

2009-01-09 @ 17:07:23
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/
Postat av: Humlan

Underbar bild!



Letar recept...

2009-01-09 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback