nu är det inte länge kvar

ida har för en gångs skull lyckat ha lite tajming i sitt inkonsekventa oplanerade jobb. hon är i stockholm (kanske därför hon inte svarade på sin hemtelefon i paris...) , när jag är i stockholm!!!  vilket betyder: =D jag får träffa självaste minimusen innan jag far. dessutom läste jag idag på våra biljetter och märkte att det visst var så att våra flyg går typ klockan tre och inte elva som jag trott i en månad. vilket betyder att man inte behöver gå upp klockan noll och vara multipigg. dessutom märkte jag idag att jag visst var tvungen att hämta ut mina tågbiljetter och att det inte räckte med att använda det fancy SJ prio kortet om man hade fler byten än tre. vilket jag har. asså ja..min tisdagsnatt blir ett skämt. hahaha. jag ska sitta och skratta i min ensamhet i tolv timmar.me myself and I. hoppas att umeå dör en lång och plågsam död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback