politik är min stora hobby

asså folk är så dumma. varför köper de mina äckliga använda och fula kläder för massa pengar. tradera är bäst. jag ska typ skita i att utbilda mig och bara sälja mina egna saker for a living. kan ju dessutom vara en smart ide i och med att jag är lite bliblöblöö dumihuvudet. jag tyckte det var ett jävla tjat om obamas installation i vita huset. vaddå har han typ köpt en tavla eller nått? "hela världen ska komma och kolla på obamas installation.." nu får väll folk ge sig. vad är det för makabert han har styrt upp? jaaahaa han ska installera sig. jahhaa han ska flytta in jaaa. DUMMDUMMDUMM.

MEN, till mitt försvar, jag kan fortfarande öppna dörrar så fem hjärnceller har jag.

Kommentarer
Postat av: Mysmannen

Du är i vilket fall smartare än Mona Sahlin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback