ring the hallelujahbell

jag har läst sexhundra sidor engelsk pocketbok på en dag. detta börjar freaka mig ut. jag sover inte, jag äter inte, jag känner typ inget festbehov. jag kommer inte ha någonstans att ta vägen när de tar slut. edward edward edward. för övrigt vill jag upplysa allmänheten om att insamlingsfonden till ebbajs londonresa nu är öppen och redo för donationer. vem kan neka den lilla sockerpullan en trip oversea?


ida är med staropramen på arlanda going french och min bror har blivit ett år äldre ett år värre. i brist på svart läderbög fick han en röd lysnade hjärtmus. musmusmus. haha, nyckeln till även den mest obstinate broderns inre pumprum. jag misstänker att jag är queen of svammel. jag försöker bara komma ifrån det oundvikliga - två tre timmar till med edwarrrrd. OCH att min mamma på allvar tror att jag ska ta med mig hennes vattenkokare som hon och hennes hotellstädarkompis köpte i london när de bodde där på typ trettonhundratalet. om jag pressar så kanske jag kan få med mig en socka utöver kokarn i ryggsäcken. och den värsta biten är att hon gör stora ledsna sentimentala valpögonen så fort jag antyder att den inte ska med. åååh, känner jag min mor rätt så kommer det förmodligen sluta med att jag tar med den - om det så skall innebära att jag stoppar den i en kondom och sväljer den.

nu ger jag upp.

Kommentarer
Postat av: Fannie

Så häftigt att du sticker! GAAAAH dock fel land bitt superbajs..

Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, troligtvis men då kan du inte fråga mej. då måste du fråga en bloggande giraff.

2009-01-15 @ 08:14:21
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: id

haha ebbaaaaa



btw fransmannar ar snyggaaaa

2009-01-16 @ 16:33:28
Postat av: kerstin

maah när drar du iväg? shit vad jag blev ebbasaknig. kom hit istället!!!!

2009-01-17 @ 10:29:16
URL: http://shellbeapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback