maybe we could talk about things if you were made of wood and strings

tiden står stilla när man lyssnar på rövarkungens ö. om en vecka är det bajbaj umeå. idag har jag och maria varit duktiga och gått till arbetsförmedlingen och pratat finlandssvenska med en brud som berättade att allt vi behöver göra är att glida in i det underbara landet england, och allt kommer lösa sig. vilket vi iofs redan visste men det var skönt att få det bekräftat. en vecka. ja tjofadderittan. jag har växlat in totalt 1500 i löspengar till mitt konto = grejt. jag gör också mitt bästa för att förbereda mig på den stora avsaknaden av mina soulmates. hund plus gitarr. jag kommer förmodligen börja klösa på väggarna efter dag ett, menmen. jag känner att det känns jobbigt att betala hundra miljarder för att få med mig gitarren, samt att jag ska bära omkring på den genom hela london när vi ska ta oss från heathrow till vårt hood. tror det räcker med den monstruösa monsterväskan och min enorma handväska som jag också måste införskaffa i vilken jag ska få plats med min dator. hm. jag har också hittat mitt körkort som inte alls var borta utan låg i min sko..? fråga mig inte varför.

just nu brottas jag med problemet hur man skriver ner sitt kommande telefonnummer och adress när dom ännu inte existerar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: att lära mig mina gränser gällande alkoholkonsumtion!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback