this is the voice of your subconsious mind speaking

åh jag har tråkigt är det imorrn och fest snart? det finns en fest, jag är ledig, ida och ebba är på g. maria är på g, mirjam är på bigtime. pekka vill helsa mörda någon av abstinens. tina styr fest... dock på mariehem. men fortfarande! en fest! och tina är ju en pingelipartyprick så. haha och george harrison är en guldklimp som motionerar min köttklumpsorgan (vilket vi talade om tidigare) mest i fråga om party.  dessutom damer och herrar så är ju folket av årgången 89 nu mogna nog att var på "året man fyller tjugo" place. vilket betyder att det finns ett ljus i tunneln! om jag kan beskriva allt mitt hat för "setillattmanärpåenlistafemhundraårföreperioden" så skulle jag göra det. men det är barnförbjudet. men det är också passerat. idag fick jag dessutom gå på årets första step dance med iksuhitler i flickform, vilket gjorde mig överlycklig.

vem är geniet som har tagit frosserikorten från nyår?!!!?
hha jag dör. det är verkligen typ tjugo kort


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback