Gräset är alltid grönare på andra sidan staketet

Godmorgon, godmorgon. nu sitter jag i sängen och väntar på att maria ska skriva klart sitt CVbrev så att vi kan gå ned och göra den traditionella morgongröten! Igår hittade jag FIBERHAVREGRYN på affären, mitt hjärta stannade. Samt efter att ha gjort lite undersökningar på londonsvenskar så vet jag nu vart man hittar den bästa lingonsylten(!!!) Gröt utan lingonsylt är som manchester utan scholes.

Igår var vi och kollade på ett flummigt kollektivboende typ en meter härifrån, det var massa tjejer och lite kaosartat men mysigt, samt en überbritt. Ett fint alternativ, det är knasigt hur snabbt man kan börja se lilla Southfields som hemma. Dock, för att återvända till gröttemat, så vill jag lite mer in i gröten. Men det har typ löst sig det med, vi ska idag och kolla på ett billigt boende typ mitt imellan Hyde Park och Regent's Park. Exakt där vi var och gick igår. NAJSNAJSNAAAJS! Marcello the man ska visa oss, så bara det inte är dumåstestannaihundraår så kommer vi flytta dit. NAnanaa. Jag älskar Hyde Par! Igår var det massa glada fotbollspelare och entusiastiska joggare(de finns överallt iofs) men det är ju som skräddarsytt att ha en massa parker typ fem minuter från hemmet. Aja, vi ska kolla på det först också. menmen,

Annars gjorde vi inte så mycket igår, var helt utpumpade efter maratonpromenaden på dagen. Idag återkommer vi med nya krafter. Ska kanske kolla på nått museum eller något annat fancy. Jag jobbar också med att få med Maria till The Factory, to be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback