i tend the baaaar

två saker som är likadana är spratteldockor och personer med tamponger. båda har ett snöre mellan benen som man kan dra i. jag är less på det nya året. det är tråkigt och det finns ingen inspiration någonstans. dessutom är det antarktisklimat utomhus och man fryser till och med i sin fetaste multidunjacka. inget festsug. ont i benen.

menmen. nyår var en natt att minnas dock så har jag liksom fått för mig att jag tappade bort anna och ebba hela tiden på costas och typ var ute och strövade själv och filosoferade om livet. vilket säkert stämmer. jag har enbart stygga kort, varav en bildserie på ca tio kort där damian våldar i sig mat med händerna. har inget minne av att jag var där och upplevde det.







Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar vara ett dåligt nyrsparty!

2009-01-04 @ 02:37:02
Postat av: Fannie

Fuck vbad acklig snygg du ar i lugg fucker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback