om jag kunde drömma

det finns mycket som fascinerar mig. en grej är när man laddar hem i 1,7 MB/ sek. dte är ju helt sjukt, jag kan liksom bara sitta och stirra på det. fast det är samtidigt lite delat, jag har också en glidande känsla av att när man just kollar på det så går det långsammare.fast samtidigt vill man ju just kolla på det så att man inte sitter och tror att man är tutanchamun av nedladdning när man i själva verket bara är en liten nedladdningsmus.nåväl.sen jag fick min externa hårddisk så har jag blivit helt manisk. jag måste bara ha meeeer och meeeeer. varenda låt, film och serie som smyger sig under den underbara plasten får mig att må så mycket bättre. det bultar lite extra hårt under all kroppsvävnad liksom, konditionsträning för köttklumpen som styr allt sånt där känslosamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback