king of my castle

inatt 04.17. en ebba på månskenspromenad genom gammlia med ett dimmigt huvud och lätt hjärta. "seriöst så har man ändå livet framför sig". tänkte jag omgiven av köldknäppande furur. plusplus till en night out med hela klanen enholm. tobbe - the whiterussian man. robin - the old man. alla remixer av kingofmycastle och flight of the conchords samt saurons evigt stirrande öga från ringfingret. bajspåsen som förföljde mig och fischermansfrienden som jag var säker på skulle vara i pannan nu imorse. icket. scharinska var mest lamt dock. 100 pix för lite vaggvisor. pipes däremot, kan man alltid lita på. jag gick runt halva stan och sen gick jag omkring i gammlia och filosoferade över livet. kom hem, lyssnade på beatles i trans i fetlurarna med moltas i knät. jag och moltas på efterefterfest är någonting att sakna. även föreförefest i mitt rum. nu ska jag kurera min huvudvärk med te och eddieboy

ida är paris med bohembalkong och rödvinsboxar (i teorin) och makaroner på kokplattan.puss på det

Kommentarer
Postat av: Anonym

idag har jag fått en vän. vi var på louvren och i notre dame. sen köpte vi en flaska gott rödvin för 1.99 euro. det du!

2009-01-18 @ 02:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback