kleptomani

jag har hela NV3ans gemensamma förråd av formelsamlingar. gaalet säger jag bara, de finns överallt. skulle inte alls förvåna mig om jag vaknade med en under kudden. kunskap gömmer sig där man minsta anar. kanske någon högre makt som vill tala om för mig att jag är menad att gifta mig med roger.

imorrn ska det komma några hantverksmojspersoner klockan halv åtta, vilket betyder att mamma kommer kicka mig ur sängen sju och sen kommer männen komma insläntrandes vid nio med en halv vetelängd i munnen. så har det varit typ de senaste femton ggr och om det finns något jag hatar mer än blodiglar så då måste det nästan vara att vänta på hantverkare när jag vill sova.

Kommentarer
Postat av: Fannie

Åh, män i ditt hus ;)

Postat av: em

hörredu! klaga inte på hantverkare! ;)

2009-01-22 @ 18:08:27
URL: http://treenigheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback