ebba hanger med alla vanner

jag orkar inte inte ha natt internet, jag star inte ut jag gar runt som en fange i mitt eget sinne hela tiden. blindfolded. hur kul ar det att man inte kan skaffa internet for att man inte har internet och darmed inte kan kolla upp vart man skaffar det. och jag kanner mig som tre igen i och med att jag inte fattar hur man gor ett snabela pa det har bajsiga krumlurtangentbordet. det finns en bokstav som ser ut som en mus. soffftt

jag jobbar och nar jag kommer hem fran jobbet jobbar maria, sen somnar jag maria kommer hem jag gar till jobbet. och sa fortsatter det. londonglamorost liksom med nudlar i sangen och gilmore girls och mormor och morfar som sticker till med lite middagar och osthyvlar och vattenkokare. nu ska jag ta min puckelrygg och ga och kopa fett och socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback