fredag hela veckan utom fredag

Mitt huvud är en hög med pulvermos som någon vårdslöst har slängt på en människokropp. Om det beror på tequilavärldens motsvarighet till mount everest eller att jag nyss sprang in i en dörrkarm vet jag ej. En kombi förmodligen.

Igår upplevde vi olika sexuella läggningar dansande på podium med piska och hatt. Romans.

Åh jag orkar integå hem det blåser nordanvind ute och jag är så hungrig att jag seriöst funderar på att sätta tänderna i min jobbarkompis som sitter och viker bestick bredvid, lyckligt ovetandes. Men maten finns hemma och jag finns inte hemma. Den ondaste cirkeln.

Kommentarer
Postat av: Ylva

haha, jag ser ebba och maria med piskor och hattar framför mig och vet inte om jag vågar hälsa på er...om det inte var plastbestick är jag också fett imponerad och rädd för din jobbarkompis... Umeå är som alltid lika vilt och galet som London, men det vet du ju redan...

2009-03-29 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback