ida

hallå hallååå! jag hatarrrrrr din telefon som säkert inte ens finns längre! kom ut ur ditt lilla musbo och var kontaktbar! och sluta bli uppäten av muterade drogspindlar

jag kommer förmodligen (99,99999% sannolikhet) vara i lilla landet lagom när du ska komma hit så du måste fixaen tidigare biljett annars börjar jag gråta. innan 21 juni typ helst, snella snella sneeela. jag har inget hem annars och då kommer jag få sova i ebbas armhåla en vecka vilket ifos är ganska rocknroll men jaaa.

jag visslar i min musfångarpipa och jag har en musfälla ;)


Kommentarer
Postat av: Id

Haha oh nooo... men slår du verkligen rätt nr? 19172941071 !!!! Men alltså, jag har ingen aning, vet ju inte om jag kommer att få ledigt överhuvudtaget och om jag får det kommer d eändå att boka biljet typ 1 dag innan, så det kanske är lika bra att jag kommer hem helt enkelt? :( men lagomland är bra det också..! Btw så har mitt spindelbett börjat äta upp min arm, så jag ahr ett hål rakt in i armen!!!! Men jag käkar antibiotika så dte borde bli bättre snart. Hoppas jag. Jag kanske kommer hem utan arm. Eller som spindelkvinnan? Det är något skumt med detta... Aja ska springa till nästa casting nu men puss puss ha dte bäst jag saknar dig och ring mig bla bla bla

2009-05-14 @ 19:23:38
Postat av: Humlan

Klarade knäckebrödet sig eller blev det ett lingonrött kladd av allt?

2009-05-15 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback