love is a gas explosion (TA MED GASMASKEN)

här var det tomt
tomt
tomt
tom
to
t

jag har det brittiska regementet lindat runt mitt finger och jag är mästare på kinesisk kareoke. vad gör man när man måste välja mellan scholes och scholes? speciellt när man vet att den ene håller på liverpool och den andre är något av en mes.. men ändå söt på ett taffligt sätt? dock har den andre en känsla för shrubberys, en 360 och mean girls på dvd men han är å andra sidan redan bortlovad to the queen.  men vad gör det när jag är kung? det finns allt för många gingers i den vår lilla värld. bäst att ta dem allihop and keep the walk of shame;s coming

.. and bring your shrubberys

Kommentarer
Postat av: ladyL

nice shit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback