vad är väll en bal på slottet?

pakistans motsvarighet till günther (günther ála 50 +) hetsrgggar på mig och han har bott här i en vecka och kommer lätt stanna en vecka till och han är tjenistjenis med fetchefen som äger hela mitt hotell vilket innebär attt jag måste uppträda exemplariskt.

frågan är vad man svarar på "vill du förlja med mig på disco?"

ikväll så finns det en fest som jag villvillvill gå på som är på 31a våningen i centre point med utsikt över hela london och man får se soluppgången och =) festlokalernas festlokal! men biljetterna är typ slut. alldeles dötrist å tråkigt å dötrist..... etcetc

Kommentarer
Postat av: mysmannen

Disco med en paktstanier låter juh alla tiders

2009-05-15 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback