slå en drill eller sitta still

Sundjip ser ett par intensivt blå blommor i blomlåda och drar slutsatsen att det är sprayfärgade. Jag kan inte annat än medge att jag känner djup vördnad för folk som ser bortom det uppenbara. På tal om det så måste jag bara dela med mig om det finaste ögonblicket när jag, anja och ida hänger utanför en gaypub och pratar med egyptens motsvarighet till günther när vi plötsligt inser att vi inte har presenterat oss. ida heter ida, anja heter anja, ebba heter ebba och günther heter... MURRA! lätt kvalificerat till topp tio över mina bästa ögonblick i livet.

Alla vänner är typ tjugo numera och det firar vi med en öl ikväll till ebbas, pekkas och mina njuras ära. På måndag är det dags att bli en rejäl och vuxen kvinna! Tjock och bussig som farmor lärt mig att man säger i finland om de allra klämmigaste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback