om söndagar är livet som ett pensionssparande, föreklokt

typ som så liksom. jag är framförföre och all denna höst hotar med att ta mina ben och springa iväg med de till främmande planet. höstens planet där alla lyssnar på lars winnerbäck. det är ett farligt liv. Jag tror att någon har opererat in något typ av chip i min näsa för jag känner ständigt lukten av hav och nyponpulver. Det i kombination med halvtomma, övergivna parker och ett litet vindnyp i kinden så går pulsen upp femhundra procent och jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. nu ska jag i alla fall gå och jobba men i tanken, mina vänner, i tanken. där löper vi amok.



Kommentarer
Postat av: exfru

får jag följa med på dina svindlande höstäventyr? om så bara i tanken:):):))))

2009-10-06 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback