klejm to fejm klamma får glamma

jag älskar den italienska språkpolicyn. ser någon ut att inte förstå dig när du är utomlands eller konverserar med någon från den övriga världen så prata HÖGRE! till slut förstår dom.

ebba knackar på dörren och lägger sig an med den mest inställssamma chambermaidrösten;
"hi, housekeeping.. would you like some new towels?"
ett bröl hörs från andra sidan. tystnad.
"YES GO!"
tvetydigt. ebba vet inte riktigt vart hon ska ta vägen så hon står kvar och pillar naveln och efter typ fem minuter kommer en gammal Qwinna, och nu snackar vi Qwinna, och öppnar dörren på vid gavel. Ingen, jag upprepar INGEN har någonsin sett så mycket leopardmönster på en gång, inte ens i lagret på gina tricot. kimono lite sexigt oknuten med tillhörande porrset under. ebba vill inget hellre än blunda men det känns lite okänsligt så ebba upprepar;
"would you like some new towels?"
"yes"
Qwinnan, som uppenbart är italiensk med tanke på att hon för en konstant monolog på italienska, håller inbjudande upp dörren och nickar in mot det skumma rummet. gardinerna är fördragna. gulp. ebba springer bokstavligen in och kastar sig efter handdukarna på toaletten. när hon vänder sig om för att ta till flykten är dörren och därmed flyktvägen spärrad av löst skinn och korsett. dubbelgulp. italienskan gör ett uppehåll i monologen och stirrar på mig med avsmalnad blick.
"you.. bed?"
hela ebbas väsen skriker nu av panik. detta var inte hur hon planerat att avsluta sina dagar.
"you want me to make the bed for you?"
italienskan skakar frustrerat på på huvudet och sköljer diverse förmodade italienska okvädesord över ebba. detta pågår ungefär fem minuter.
"NONO.. you bed"
"you want me to make the bed for you, i can do that."
ebba pekar på sängen vilket leder till ett nytt utbrott från kattkvinnan och den italienska monologen är nu mer som en tsunamivåg i fejjan. plötlsigt hoppar kattkvinnan dessutom ned i sängen och lägger sig till rätta under täcket.
"you want me money?"
det är inte sant, tänker ebba. kvinnan vill ha sex med mig på riktigt, detta händer inte. men just som livet börjar passera i revy så skriker katten på sängen med hela världens vetostämma:
"WALK you"
det behövde hon inte säga två gånger. ebba löper snabbare än usain bolt. ebba tycker om livet och sina musisar.

ida är dock borta och klara bor inte längre på vårt golv så det känns ungefär som att vara förälder i ett öde hus med utflygna ungar, inbillar jag mig. annars så suger det svenska landslaget och jag förtår inte när dessa tränare skall lära sig att allting står och faller med petter hanson. men nejnej, lyssna inte på ebba. jag skall starta ett eget lag, fy farao vilket gäng det skulle vara. förbundskapten kanske är vad jag skall bli. mm, tål att tänka på. annars är danskar och öl en dålig kombi, något som konstaterats tidigare men gårdagen tog priset. VSB, VSV, liksom. aja sluta flumma. idaaaa kom tillbaka på vägen till tokyo. haha du kanske får bo på tokyo hotel, haha.. akta dig för den random basisten. det ballaaarrr uurrr. hej.


Kommentarer
Postat av: anne

:)

Postat av: Mrmys

Du kanske kan kombinera Förbundskapten och ''glädja'' äldre människor

2009-10-12 @ 02:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback