ÄPPELCIDERVINÄGER OCH MÖGEL

någon som vill donera mig en ny njure? den som vill kan få mina för de SUGER BAJS. just det - B . A . J . S . det finns INGET hopp, jag ska ta en bordskniv och operera in två kidneybönor istället så vi får lite liv i luckan! i detta ögonblick börjar min nya renlevnadsfas som innebär att jag ska dricka vatten som en kamel och kissa så fort jag känner minsta antydan till nöd - om jag så ska släpa omkring på en portabel bajamajja. tömde tesco på äppelcidervinäger idag och jag tänker inte ge mig förrän mina njurar skrattar, skriker och vrider sig av lycka. jag ska börja lyssna enbart på enya och valsång. hårnät och kattmat. i solemnly swear. hej då livet - hej njure


Kommentarer
Postat av: Mrmys

Hellre en trasig njure än ett trasigt ljuver

2009-09-26 @ 13:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback