in heaven there is no beer thats why we drink it here

Det känns som att det enda jag egentligen skriver om är min chef och jajjemen det är för att han är den finaste halvskalliga britten på hela den här ön. Måste sprida mitt finaste ögonblick. Graham mysman, har börjat ge mig presenter hit och dit. Inte de mest exklusiva utan mer i samlarglas från Macdonalds klassen, men det är tanken som räknas och inte minst bortgivarlyckan i hans blick. Han blir som tafatt och skakis som om jag vore hans första kärlek på dagis typ. Hursomhelst, sen han upptäckte att vi har passion för mörk choklad gemensam så har han börjat guida mig runt i det tillgängliga utbudet här. Vi började stenhårt med det, enligt honom, absolut bästa märket nämligen Green and Blacks organic. Deras sjuttioprocentiga är också verkligen himmelriket men som Graham också påpekar ganska dyr. 80 p för en minibar. Igår och idag så har jag jobbat till fem vilket är mer än vad jag brukar och Graham har varit helt förtvivlad över mängden rum ...och speciellt då när det blev så mycket två dagar i rad. Jag har verkligen försökt förklara för honom att jag vill jobba och att jag uppskattar att få mer rum men han slår bara dövörat till och börjar prata om vädret. Så idag så sa han kring ett att han hade köpt en present till mig och att jag skulle påminna honom innan jag gick hem så att jag inte glömde den. Jag städade klart och hade glömt bort det när jag väl skulle hem och precis när jag är påväg ut så ropar han i mig och harklar sig och ser allmänt osäker ut.

Ebbaarr I saw it in the shop and i thought of you. I think you will like it.

Fram sträcks en papperspåse och jag blir fullkomligt knäsvag när jag plockar ut en ask med Green and Blacks organic samlarbox. Mörk choklad med körsbär, chili, ginger etc. Svindyr med tankepå att bara en bar är dyr. Sen börjar han en kvarts ursäktande om mängden rum och att jag måste gå hem och spendera kvällen med att äta choklad (själv är han på en diet så när jag frågar om han vill ha en så tackar han nej).  Jag dör.  Denna trip kommer sluta med att jag gifter mig med Graham. Han må vara typ fyrtiofem plus och inte ha en rak tand i munnen samt en ganska ofta synlig och imponerande buttcrack men alla har vi ett pris och mitt är Green and Blacks organic. Bara så ni vet när jag inte kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback