jag rekommenderar helhjärtat notting hill carnival. galejt.

inte första gången jag känner att jag lägger ned allt som har svenskhet att göra och bara dansar på savannen i bastkjol i eldlågornas sken resten av livet. skulle vara nått det. vita män och stora trummor går inte ihop. svarta män och snoppdansen är ett faktum. afrikanska rumpor är också ett faktum. igår var det dessutom om en polis, on duty... med storhatten och allt, som viskade "lovely" i mitt öra när jag gick förbi. det raserade grundvallen i mitt förtroende för den behattade brittiska poliskåren. skämmes.

"jag är så full så att om jag skulle vara med i ett hundrameterslopp så skulle jag komma först för att jag var så full att jag trodde att jag var först" anja punkt =)



Kommentarer
Postat av: Joeeel

hahahaaha, Lovely ...

2009-09-20 @ 11:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback